Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

5.01 " Chuck vs The Zoom" - Review



Καλησπέρα σας κύριες και κύριοι. Πρώτο review λοιπόν για την φετινή σαιζόν που άρχισε την προηγούμενη εβδομάδα… Αυτό το review  θα είναι διαφορετικό από ότι είχατε συνωθήσει ..μην με ρωτάτε γιατί…. απλά έτσι μου ήρθε.. Shall we begin???
Τι μου άρεσε που είδα:
-Morgan με Intersect  ( Zoom)
-Chuck Χωρίς Intersect
-Jeff και κυρίως Lester
-Ωραία η σκέψη  της Carmichael industries
-Έξυπνο σχέδιο Bartowski
- Πολλά υποσχόμενο φινάλε

Τι δεν μου άρεσε που είδα
-Πρόβλημα ζευγαριού για σπίτι  από το πρώτο επεισόδιο
-Απουσία Awesome ,Κλάρα , Alex , Big Mike
-μαλλί της Yvonne
-Μέτρια πλοκή επεισοδίου


Ατάκα : Morgan Okay, fine, "Operation Toes in the Sand."Actually, it makes a better acronym.Toes in the Sa--T.I.T...
Βαθμός : 7/10

καλή σαιζόν  να έχουμε.
Υ.Γ ο βαθμός είναι καθαρά προσωπική άποψη δεν αλλάζει… διαφωνήσετε συμφωνήσετε ..αυτή είναι η γνώμη μου :P

12 σχόλια:

Dr. Strangelove είπε...

The Pepe Era begins

δεν το ειδα ακομη. οταν το δω με το καλο θα πω και την αποψη μου

Cfish είπε...

Περιμενα αρκετο καιρο αυτο το επισοδειο.Μου αρεσε αρκετα αν και θα ηθελα κανα νεο τραγουδι τζεφστερ.Καλυτερος ιντερσεκτ ο τσακ.
Αγαπαμε Decker.

9/10

Ele@n@95 είπε...

συμφωνώ!!

Dr. Strangelove είπε...

καλουτσικο το επεισοδιο, αλλα με πολλα τηλεοπτικα στερεοτυπα που σε μερικα σημεια το εκαναν κοπυραστικο


- Έξυπνο σχέδιο Bartowski
- Πολλά υποσχόμενο φινάλε

1. δλδ θεωρεις εξυπνο που σκεφτηκε να δουλεψει το μαγαζι για να βγαλει λεφτα (βγαζω απε ξω πως απο τι μια μιλαμε για μια βιομηχανια και απο την αλλη για τον κοτσοβολο); Αμα αυτο θεωρειτε εξυπνο να τον καλεσουμε να σωσει την χωρα
2. το φιναλε μου θυμησε το pb που ολος ο κοσμος δεν ειχε δουλεια απο το να κυνηγαει τον σκοφιλντ. πιστευω πως θα κανουν απιστευτες υπερβολες βασιζμενοι σε αυτο

7/10

Dr Pepe MD είπε...

φιλτατε strangelove... με το εξυπνο σχεδιο εννουσα την αποδραση που εκανε οχι για τα οικονομικα ...μ αρεσε απλα σαν σχεδιο και ειπα να το γραψω..οσο αναφορα το πολλα υποσχομενα φιναλε ειναι παλι πρωσοπικο διοτι εγω πιστευω οτι υπαρχει τροπος να τελειωσει η σειρα ...τωρα το τι θα μας δειξουν δεν εχει καμμια σχεση εμ αυτο που πιστευω εγω

Dr. Strangelove είπε...

περνω πισω αυτα που ειπα για το σχεδια, εμμενω στις επιφυλαξεις μου για το φιναλε.

Dr Pepe MD είπε...

πω πω με τι επιπεδο μιλαμε ρε γαμωτο αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Dr. Strangelove είπε...

αγαπητε εχουμε και μια καταγωγη, παπασταυρου γαρ. ο,τι να ναι χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ele@n@95 είπε...

εγώ πάντως θα έβαζα 8/10!!!

Dr. Strangelove είπε...

ουτε καν 10;

Ανώνυμος είπε...

Εγω παλι το βρηκα παρα πολυ εντυπωσιακο.Πιστευα δεν θα ειχαν τι να κανουν αλλα το εκαναν παρα πολυ ωραιο. Γενικα εμενα κανενα premiere δεν μου αρεζε ιδιαιτερα στο chuck αλλα αυτο ηταν γεματο δραση και γελιο. Για μενα σιγουρα 9/10. Απο το σχεδιο αποδρασης μεχρι τον jeff kai τον lester εως το μυστικο της Σαρα μεχρι τον Μοργκαν ως διακομιστη ηταν απλα υπεροχο. Αποψη μου φυσικα. :D:D:D:D

Dr. Strangelove είπε...

νομιζω πως η πρεμιερα της 4ης σεζον ηταν κλασης ανωτερη και γενικως τα πρωτα επισοδια της 4ης ηταν κορυφαια, αλλα νταξει αυτα ειναι γουστα