Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Η Υvonne στο περιοδικό Maxim!

Δείτε την Υvonne Strahovski στο εξώφυλλο του περιοδικού Maxim!!

                                                   

Για να δείτε τις υπόλοιπες φωτογραφίες και την συνεντευξή της πατήστε στον σύνδεσμο:

                                           




Λένε ότι αν φωνάξεις τον Robert De Niro ''Bob'', θα έχεις κάνει ένα βήμα προς το Hollywood. Το έχεις κάνει? 
Τον έχω φωνάξει Bob, έτσι πιστεύω ότι θα μου χτυπήσουν την πόρτα!


Πως τον συνάντησες?
Απλά χτύπησα την πόρτα στην οποία γυριζόταν το τρέιλερ της ταινίας και ήταν εκεί! Ένοιωθα σαν να ήμουν ένα παιδάκι σε ένα κατάστημα με λυχουδιές. Δεν μπορούσα να μην χαμογελάσω.


Είναι αυστηρός ο Jason Statham ?
Όχι, δεν είναι ο Κύριος Αυστηρός Τύπος ή κάτι τέτοιο. Δεν είναι έτοιμος να χτυπήσει κάποιον ανά πάσα στιγμή.


Όσον αφορά τα συμφεροντά σου, θα μπορούσες να κάνεις κάτι χειρότερο από αυτόν?
Ναι, σίγουρα! Αλλά εμείς είχαμε πιο πολύ μια ''σχέση'' αδερφού-αδερφής, κάτι το οποίο είναι μικτό, επειδή στο Killer Elite παίζουμε τους εραστές.


Ο τόπος στον οποίο διαδραματίζονται οι δικές σου εμφανίσεις στην ταινία είναι σε μια φάρμα. Αυτό έχει να κάνει με το πως μεγάλωσες στην Αυστραλία?
Ναι και όχι. Εγώ μεγάλωσα στα προάστια του Σίδνευ, αλλά πέρασα πολύ χρόνο σε ζούγκλες, πεζοπορίες και αναρριχήσεις. Έτσι αυτές οι σκηνές είναι οικίες για εμένα!


Ξέρεις, όταν μιλάς για ''χρόνο στην ζούγκλα'' εδώ στην Αμερική, oι λαοί νομίζουν ότι ζητάτε έναν Βραζιλιάνο.
Ή έναν μη-Βραζιλιάνο.


Ακριβώς! Συνεχίζοντας, ποιο είναι το μεγαλύτερο στερεότυπο που έχετε συνατήσει στους Αυστραλούς?
Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι καγκουρό γύρω από την πόλη, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει. Βασικά συμβαίνει, αλλά μόνο στην ζούγκλα. Υπάρχει αυτή η λέξη ακόμα! Δεν προσπαθώ ακόμα να συνεχίσω αυτό το αστείο, αλλά μου λείπει η ζούγκλα!

Καλύτερα θα ήταν να προσέχεις, γιατί αυτό που θα πεις θα είναι ατάκα δίπλα στην φωτογραφία σου.
Oχ, όχι!Εντάξει, ξέχασα να αναφέρω το ''δάσος της Αυστραλίας''. Πως σου φαίνεται?

Κάπως καλύτερο. Τι άλλο ξέχασες να μας πεις για την πατρίδα σου?
Λατρεύω τις σοκολάτες της Αυστραλίας, αλλά δεν μπορώ να τις φάω, γιατί αυτές τις ημέρες δεν τρώω ζάχαρη. Έτσι, η οσφρησή τους είναι πλέον η δόση μου. Ουάου, αυτή η συνέντευξη γίνεται όλο και χειρότερη. Όλο μιλάω για κάτι που μου λείπει.

Ρίχνεις γροχθιές, αλλά στο Chuck. Ήξερες πολεμικές τέχνες από πριν?
Όχι ιδιαίτερα, αλλά ήμουν χορεύτρια από τα 5 μου μέχρι τα 18 μου, και έτσι με βοηθάει να θυμάμαι την χορογραφία. Έπρεπε να ενισχύσω κάπως τις κινήσεις μου.

Φαίνεται να διασκεδάζεις τον ρόλο της Sarah Walker στην σειρά.
Ναι, το Chuck είναι κωμωδία-δράση-δράμα-ειδύλλιο, και αισθάνομαι πως πρέπει να είμαι μια από τις καλύτερες ηθοποιούς στην TV.

Κάποιο νέο για την καινούργια σεζόν?
Τώρα που ο Chuck και η Sarah είναι παντρεμένοι, υπάρχει ένα νέο δυναμικό μεταξύ τους. Επίσης, ο Mark Hammil και η Carrie-Anne Moss ενώνονται μαζί μας, έτσι είναι πολύ συναρπαστικό να τους έχουμε κοντά μας!

Και αυτή είναι η τελευταία σεζόν?
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα καταφέραμε ως εδώ. Βρισκόμασταν σεε μια φούσκα από τότε που αρχίσαμε, αλλά οι fan μας μας πίεσαν να παραμείνουμε ακόμα. Είναι καλό να γνωρίζουμε ότι δουλεύουμε σε ένα πραγματικό τέλος το οποίο δεν είναι κάπως έτσι ''Ααα, μπορεί να ξαναεπιστρέψουμε?''

Μιλώντας για τους fan, πρέπει να έχεις κάποια εμμονή με αυτούς. Έχει παραλάβει κάποιο παράξενο δώρο?
Έχω λάβει κάποια πολύ όμορφες ποιήσεις. Όπως σελίδες και σελίδες ποίησης, δακτυλογραφημένες...

Ανατριχιαστικό! Έτσι, ο χαρακτήρας σου στο Chuck έπεσε πάνω σε έναν χαζό. Eίναι κάτι που σου αρέσει ή προτιμάς πιο γενναίους άνδρες?
Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δυο. Μου αρέσει ο μάγκας να είναι χαζός.

Έκανες μια σπουδαία μεθυστική κίνηση όταν παρίστησες την Ke$ha  σε ένα βίντεο. Ήταν από εμπειρία?
Όχι, δεν κάνω ιδιαίτερα τέτοια πράγματα. Έχω κάποιο κολπάκι πριν φτάσω σε αυτό το σημείο, και αυτό είναι το να τρως ψωμί. Αν και νιώθω κάπως ζαλιζμένη, αυτό το κάνει καλύτερο.

6 σχόλια:

Dr. Strangelove είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=JgrPf0Swwf4

Που θα πει και ο Τσακ!!

Ανώνυμος είπε...

ρε μαγκες ποιος θα το μεταφραση????

Ele@n@95 είπε...

ρε ανθρωπέ μου περίμενε,εμείς δεν έχουμε δουλειές??

Τσακ είπε...

Μπραβο Γιατρε, εμπεδωνεις...

lusifer είπε...

o allos thelei kai metafrash...oi fwtografies den sou ftanoun???

*pws exasa egw tetia seira KRIMA

Dr Pepe MD είπε...

και η νοταρα θα ελεγε http://www.youtube.com/watch?v=Hfec8Myi048