Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

The End


Η σειρά τέλειωσε και έτσι έρχεται και το τέλος του μπλογκ. Από τον Ιούνιο του 2010 και για ενάμιση χρόνο μας κρατήσατε και σας κρατήσαμε συντροφιά. Νοιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε όλους όσους μπήκαν και μας εμπιστεύτηκαν για την ενημέρωση τους σχετικά με την σειρά και ειδικά όσους έκαναν τον κόπο να αφήσουν τις σκέψεις, θεωρίες, ακόμα και τρολαρίσματα και γενικώς να επικοινωνήσουν με το μπλογκ μέσω mail, σχολίων και του chat. Πρέπει να ξέρετε πως ένα μπλογκ είναι πρώτα οι αναγνώστες και μετά οι συντάκτες του.

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω πρώτα πρώτα την Ελεάνα που πρέπει να πω πως για μεγάλο διάστημα ήταν ο κύριος στυλοβάτης της προσπάθειας, αλλά φυσικά και όλα τα παιδιά που ήταν, έστω και για λίγο, συντάκτες στο ιστολόγιο την Ιωάννα, τον Ηρακλή και φυσικά τον Πέπε!! Ο Τσακ, που κανονικά θα έπρεπε να έχει δικιά του ξεχωριστή ανάρτηση, θα πρέπει να αρκεστεί σε ένα απλό ευχαριστώ.

Το μπλογκ δεν θα κλείσει, αλλά λόγο έλλειψης πόρων (ανθρώπινων κυρίως, γιατί ως γνωστών λεφτά υπάρχουν) θα μπει στο ψυγείο. Κατά καιρούς μπορεί να ανεβαίνουν κάποιες αναρτήσεις για καινούργιες  προσπάθειες μας ή κάποιο νέο σχετικά με την σειρά αν κριθεί απολύτως απαραίτητο.

Σας ευχαριστούμε!!
Καλή δύναμη!!!
Και καλά ξεμπερδέματα!!!!

10 σχόλια:

Dr Pepe MD είπε...

ειμαι πολυ γαματος τελικα....αχαχχαχαχα ευχαριστουμε για την ενημερωση και πανω απο ολα για την παρεα ρε παιδια...!!!!

Orion93 είπε...

Κατα τη γνωμη μου αυτη ειναι μια πολυ σωστη κινηση για τ blog.
Να παραμεινει ανοιχτο για οσους συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου 8ελησει να ανατρε3ει στ αναρτησεις που με τοσο κοπο και προσπα8εια αναρτη8ηκαν κατα καιρους απο τα παιδια που ασχολη8ηκαν γερα με τν σειρα...Οπως ολα τ πραγματα ετσι και τ Chuck εφτασε στ τελος του,πραγματικα ηταν μια απο τις καλυτερες σειρες που ειχα την τυχη να παρακολου8ησω και να ταυτηστω με τους χαρακτηρες..

Παντα,φιλικα
Orion93

Ele@n@95 είπε...

Προσωπικά,θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Aλέξανδρο, που με έβαλε σε αυτή την καταπληκτική ομάδα του chuckalos,δίνοντας την ευκαιρία σε μένα να μάθω πράγματα τα οποία δεν ήξερα καν και επίσης να γνωρίσω τους αναγνώστες και τα μέλη του τσακάλος και από την καλή και από την κακή πλευρά!Σε ευχαριστώ αλεξ μέσα από την καρδιά μου!!Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το μπλογκ!!Θα κατέχει πάντα ένα μέρος της καρδιάς μου!!
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους αναγνώστες,που μας στήριζαν σε όλη την διαρκεια της περιόδου,δειχνοντάς μας εμπιστοσύνη!!Σας ευχαριστώ παίδες!!!
Φιλιά πολλά,Ελεάνα!

Billias12 είπε...

To ξερω πως δεν ημουν μεσα συχνα και δεν εχω συναντησει σχεδον κανεναν ηθελα ομως να σας ευχαριστησω για την καταπληκτικη δουλεια που κανατε και ευχαριστω για ολες τις ενημερωσεις σχετικα με το Chuck...Αυτη η σειρα αλλαξε την ζωη μου και θα την εχω για παντα στην καρδια μου...

Τα λεμε,Βασιλης :D

elina είπε...

Paidia , kai gw 8elw na pw ena megalo euxaristw se olous . Perasa polu wraia mazi sas kai me ton CHUCK . 8a sunexisw na mpainw na vlepw ti kanete ... CHUCK FOR EVER !

Τσακ είπε...

Δηλωνω και επισημα συγκινημενος για το τελος και της σειρας και του Τσακαλου...
Περασαμε απιστευτες στιγμες με το Γιατρο και τους υπολοιπους και θα μεινει αξεχαστη ολη η προσπαθεια.
Αν και δε χανομαστε, ξερετε που θα μας βρισκετε!

lusifer είπε...

teliose telika h seira..an kai den thn eblepa empena suxna sto blog kai exw na pw oti kanate polu wraia douleia...alla wraia kapote telionoun

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να βοηθήσω όσο μπορούσα την πολύ όμορφη προσπάθεια που είχες αρχίσει Αλέξανδρε για την αγαπημένη μας σειρά.
Μπορεί να εξαφανίστηκα "συντακτικά" κάπου στη μέση λόγω κάποιων προβλημάτων υγείας και όχι μόνο (και χρωστάω ένα συγνώμη για την εξαφάνιση), αλλά ποτέ δεν έπαψα να μπαίνω και να διαβάζω.
Και απο μέρους μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελεάνα που γέμισε και με το παραπάνω το κενό που άφησα ;)

Και πάλι ευχαριστώ, και τα λέμε !!! :)

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ και γω παιδιά με τη σειρά μου για την προσφορά σας. Αν και άκουσα για το blog τυχαία κάποια στιγμή πέρυσι, έκτοτε μπαίνω χωρίς υπερβολή κάθε μερά για να μάθω νέα για τη σειρά. Σας ευχαριστώ για τις ιδιαίτερες στιγμές που μου προσφέρατε μέσα από όλες τις αναρτήσεις, φέρνοντάς με έτσι πιο κοντά σε μία από τις πιο αγαπημένες μου σειρές! Να είστε πάντα καλά και να συνεχίσετε την αξιόλογη δουλειά σας.

Με εκτίμηση ένας ανώνυμος αναγνώστης :)

Cfish είπε...

Σας ευχαριστω και 'γω παιδια για το μπλογκ.Μονο ο χάους μου εχει μεινει τωρα.
Πις