Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Συνέντευξη από τον Mark Hammil!

Είμαι τόσο ενθουσιασμένος να σε βλέπω στο Chuck!!
Σε ευχαριστώ! Εννοώ, σκέφτηκα αφού είναι ένα είδος cameo, θα ήταν καλό να το κρατήσουμε μυστικό!
Λοιπόν, δεν υπάρχουν μυστικά στο Comic-con...
Το ξέρω....σοκαρίστηκα! Δεν είπα τίποτα, αλλά όταν το ανακοίνωσαν στο panel, το Twitter και όλα τα μέσα ενημέρωσης βρίσκονταν σε κατάσταση συναγερμού! Έμεινα έκπληκτος...είμαι μόνο σε μια σκηνή. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα επειδή δεν είναι μόνο η σειρά που είναι καταπληκτική, αλλά και η σκηνή στην οποία μοιάζω με τον James Bond! Είχα δει παλιότερα τέτοια κατασκοπικά πράγματα, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι θα συμμετείχα κάποτε σε αυτά! Παίζω αυτόν το κακοποιό που κρατάει 2 ομήρους, αναγκάζοντάς τους να πηδήξουν από έναν βράχο. Είναι υπέροχο! Πέρασα τέλεια.
Έχεις συνειδητοποιήσει ότι όταν υπόγραψες για μια ''geek'' κουλτούρα, είναι μια τεράστια συμφωνία, έστω και εάν αν αναφέρεται σε μια εμφάνιση cameo?
Όχι! Πάντα με εκπλήσσει. To θέμα είναι ότι ήξερα την φήμη του ''Chuck'', ότι είναι ένα είδος μιας λατρεμένης σειράς, την οποία οι άνθρωποι συμπαθούν, αλλά είναι τα παιδιά μου τα οποία είπαν:''Πρέπει να το κάνεις!''(Γελάει!). Έτσι είπα:''Δεν ξέρω τόσο καλά την σειρά'', έτσι μου έστειλαν μια λίστα με DVD από την σειρά και έτσι είχαμε ένα μαραθώνα Chuck και είδαμε πέντε, έξι, εφτά στην σειρά και ήταν μια τόσο εκπληκτική στιγμή για μένα. ''Που παίζεται αυτή η σειρά?'' Εννοώ είναι τόσο δύσκολο να την κατηγοριοποιήσουμε...είναι τόσο μοναδική, δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στην τηλεόραση.
Και το cast....έχει πολύ πλάκα!
Το cast είναι απλά καταπληκτικό! Πρέπει να πω, για να ξέρεις, μπορείς να μου πεις εσύ όταν πας στο set της σειράς...ήμουν σε καταστάσεις ''υψηλού κινδύνου'', όπου ένας δεν μιλάει σε κάποιον άλλο π.χ. Αλλά το cast, όλοι τους είναι σαν μια μεγάλη οικογένεια, γι' αυτό ήταν πολύ διασκεδαστικό!

Για να διαβάσετε και την υπόλοιπη συνέντευξη, πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:συνέντευξη

Δεν υπάρχουν σχόλια: