Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Spoiler - Latest from Ask Ausiello!



Sarah:Άρχισα να βλέπω Chuck αυτό το καλοκαίρι και μου άρεσε και είμαι τόσο λυπημένη που θα τελειώσει αυτή την σεζόν. Μιλώντας για αυτό, είναι πολύ χάλια που θα έχει μόνο 13 επεισόδια αυτή την τελευταία σεζόν. Κάποια πιθανότητα να μας δώσουν περισσότερα επεισόδια?

Ausiello:Επιτρέψτε μου να το θέσω απλά, μια και 'ξω. Τα επεισόδια της σειράς θα φτάσουν στο 100%, ένα παραδοσιακό όριο. Αφήστε με να πω κι αυτό. Ο πρόεδρος του NBC, Robert Greenbalt, μου είπε την Δευτέρα ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν περισσότερα από 13 επεισόδια. ''Το 13ο επεισόδιο θα είναι το τελευταίο, δεν θα αλλάξει αυτό'', μας είπε. ''Προσπαθούν να δημιουργήσουν αυτή την σεζόν χτίζοντας πρώτα το φινάλε της''.

Gabe:Πως θα χωρέσει το Buy More στην 5η και τελευταία σεζόν?
Ausiello:Tώρα ο Chuck είναι ιδιοκτήτης του Buy More, που σημαίνει ότι ''όταν δεν πάει καλά η κατασκοπεία, το Buy More είναι το μόνο  κέντρο κέρδους για την εταιρεία του Chuck'', μου εξήγησε ο Chris Fedak. ''Eίναι πολύ σημαντικό ότι το Buy More πάει καλά, έτσι ο Chuck προσπαθεί να βρει έναν τρόπο ώστε να δημιουργήσει ένα τέλειο κατάστημα''. Πρώτη του προτεραιότητα: να δημιουργήσει μια τρομερή διαφημιστική καμπάνια. '' Θα υπάρχει ένα διαφημιστικό με την εικόνα του Buy More,  Captain Awesome'', μoυ είπε ο Fedak. ''Είναι ο πιο επιτυχημένος πωλητής που ξέρει ο Chuck. Σίγουρα είναι καλύτερος από τους προηγούμενους πωλητές. Οι θεατές θα το ανακαλύψουν από πρώτο χέρι. Ο Fedak μας αποκαλύπτει:''Θα δούμε το αρχικό διαφημιστικό του Buy More, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Big Mike το 1981''.

2 σχόλια:

stavrosLost είπε...

Big Mike του 1981 χαχαχαχα άντε να αρχίσει να τον δούμε ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !!!

Πάντως τα 13 επεισόδια είναι πολύ καλά κατά τη γνώμη μου για να κλείσουν την ιστορία όπως θέλουν χωρίς κοιλιές.

Maria είπε...

13 επεισόδια μόνο λοιπόν...
ίσως είναι καλύτερα έτσι!