Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Συνέντευξη της Summer Glau στο Fancast

Η όμορφη Summer Glau έδωσε συνέντευξη στο Fancast και μίλησε για τον ρόλο της ως Greta στο αποψινό επεισόδιο του Chuck αλλά και για την νέα σειρά που θα πρωταγωνιστήσει (The Cape). Όλη τη συνέντευξη μπορείτε να βρείτε εδώ.

Fancast: Τι είδους "Greta" είστε στο Chuck;
Summer Glau: Είμαι το επικίνδυνο, απόμακρο είδος. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό, επειδή το Chuck είναι μία πραγματικά ξεχωριστή σείρα παρόλο που έχει δραματικές στιγμές, είναι πολύ αστείο. Οπότε ο ρόλος ταίριαξε. Η Greta είναι επικίνδυνη, αλλά εκείνα τα αγόρια (Muy Morons)... την εκνευρίζουν!
 
Fancast: Σε ένα βίντεο μοιάζεις να έχεις αρκετά προβλήματα με το Jeff, τον Lester και το Morgan.
Summer Glau: Ναι, είναι φοβεροί! Κατέστρεψα πολλές φορές αυτήν τη λήψη γιατί με έπιαναν τα γέλια. Ο Josh είναι τόσο πολύ ταλαντούχος! Λατρεύω να δουλεύουμε μαζί.

Fancast: Από 'τι βλέπουμε σου αρέσει η δράση. Σε μια σκηνή κρατάς ένα μαχαίρι.
Summer Glau: Λοιπόν, ξέρετε πόσο πολύ μου αρέσει ένα switchblade, γι 'αυτό έπαιξα με αυτό όσο το δυνατόν περισσότερο! Αλλά δεν έβλαψα κανέναν (γέλια).

Fancast: Έχεις να συνεργαστεί με Adam Baldwin και πάλι, έτσι;
Summer Glau: Ναι, έχω μια σκηνή μαζί του, και ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Ήμουν λίγο νευρική γιατί έχω να τον δω πολλά πολλά χρόνια. Είναι σαν μεγάλος αδελφός για μένα έτσι στη αρχή με δυσκόλεψε, αλλά στο τέλος το διασκεδάσαμε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

bravo giatre.eytihos tin ekanes prin tin anartiso ego kai ehoume 2!kali